I Be Back!

Ja det var ju tänkt att jag skulle ta mig ett litet uppehåll på nån vecka men det blev någon månad istället. Har tänkt att jag ska försöka komma igång med detta nu igen,då vissa faktiskt har saknat min blogg, belive it or not.
Kommer försöka blogga dagligen här igen om den galna filmvärlden och spelvärlden.Det vill säga allt från Megan Fox nazistiska skämt som tydligen var orsaken till att hon fick sparken från Transformers 3 till Charlie Sheens comeback efter vårens totala Breakdown! 

Men som ni kanske vet har bio sommaren börjat,och redan i maj dök Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides upp runt om i världen. En film som jag själv tyckte var lite av en besvikelse jämnfört med de resterande. Men det var en helt ok Kick-off till sommarens grymma film sommar.
Härnäst var det X-men:First Class som stog för underhållningen och där kan jag säga att man inte blev besviken, där köttade Matthew Vaughn ut en riktig skön reboot av X-men. Med grymma skådespelarinsatser och kokande action.
Som de flesta vet, vart ju inte X-men: The Last stand nåt att lägga på minnet. Så denna rekomenderas starkt!

Och vi får ju inte glömma Transformers 3,Green Lantern,Harry Potter och Captain America som kommer tillfredsställa nörden inom oss!
Kommer med dessa filmer skriva en lite mer utformad recension och åsikter. Så vänta er massa galna inlägg framöver....förhoppningsvis!


Baaaahh Im Back Baby!!


Kommentarer
Postat av: Almighty bullis

Jag saknar inte bara din blogg, jag saknar ditt hjärtkrossande leende när jag tar omvägen förbi Teknikmagasinet bara för att få se leendet som får mig att glömma alla mina problem...

2011-06-21 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0