Megamind!

Har haft skyhöga förväntningar på denna film, efter att sett trailern flera gånger så visste jag att jag kunde bara inte bli besviken. Och de recensioner man har läst har bara varit positiva.

Så jag och några kompisar passade på att kolla på den igår,och ska jag vara ärlig så är jag lite av en lyrisk person idag,det var längesen jag skrattade så mycket till en animerad film. Inte ens Despicable Me fick mig att skratta så mycket. Utan tvekan slår den sig in i toppen bland Incredibles och Ratatouille.

Megamind innehöll allt man behöver, perfekt röstskådespeleri från Will Ferrell och Brad Pitt, charmig,tempomässigt utsökt och otroligt bra komik, grymt stilfull design. Det Megamind hade som inte Despicable Me, var en humor rakt igenom,då allt de roliga från Despicable Me hade man sett i trailern.

Så jag rekomenderar Megamind ritkigt starkt,även om de båda är två charmiga och mysiga filmer så är det Megamind som går ut som segrare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0