Matrix for the win!

Det är en del skrämmande och roliga rykten som sprids just nu på nätet. Kan ju börja med att en uppföljare till en av 90-talets mest omtalade action rullar Con Air kan få en uppföljare, Simon West regissören bakom den första har gått ut och sagt att han just nu i detta sitter och slippar fram ett manus för att vissa filmbolagen. Dock återstår det ju att se om Nicolas Cage repriserar rollen som  Cameron Poe. Vilken jag inte tror han skulle tveka en sekund sålänge det är ett bra manus. För Cage vi känner idag gör i stort sett vad som helst när det kommer till film.(Fattar inte!)

Sen det mest skrämmande ryktet som gick idag som visade sig bara vara dösnack,var att bröderna Wachowski(kan man kalla dem bröder då en av de har gått över till att vara kvinna?) höll på med manus till Matrix 4&5 som skulle vara i 3D! Och att Keeanu Reeves var i london och bekräftade just detta. Men det gick snabbt till graven som skitsnack. Även om jag är ett fan av den första filmen i serien, som skapade en helt ny generation av action. Så kan jag inte annat än rycka i det hår man har kvar på huvudet av ilska hur jävla idiotiskt det skulle vara att göra 2 uppföljare till 2 andra uppföljare som är så jävla usla! (FYYYYY!!!!)

För att avsluta detta så har årets Oscar Nomineringar släppts. Då det inte är så stora överraskningar tänkte jag inte skriva så mycket om galan just nu. Återkommer lite senare med mina tankar och förväntningar till årets stora filmgala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0