Bane Vs Catwoman!

Jag som intalade mig själv att jag skulle blogga flera gånger om dagen, det sket sig rätt snabbt kan jag lova. Över en vecka sen jag gjorde senaste inlägget. Så nu kör vi som de kommer,de få som läser får hålla sig till tåls bara. Nu kör vi iallafall med en av dagens filmnyheter.

Det har länge varit tal om vad eller vem som ska bli nästa "bad-guy" i kommande Batman filmen. Nu ser det ut som att vi har kommit en bit på vägen.
Idag dök det upp att Tom Hardy,som vi senast såg i Nolans film Inception ska gestalta Bane. Bane som i serietidningarna är en man som använder drogen Venom som gör honom till en riktigt muskulös och osårbar galning.Första gången Batman och Bane slogs så bröt Bane ryggen på Batman(Känns som ett slut Nolan skulle kunna tänka sig)
Men det ska bli intressant och se hur Nolan tänker vissa upp Bane,för tyckte han att The Penguin var för orealistisk så är detta en klass för sig.  

Anne Hathaway är även hon officiellt klar som Selina Kyle aka Catwoman: Vilket inte är sån stor överraskning,det var en rätt tydlig hint i The Dark Knight att Catwoman skulle dyka upp förr eller senare.
Handlingen runt Catwoman kommer nog bli lite av en kärlekshistoria med Batman skulle jag tro.I mina ögon är det inte sån intressant karaktär,kan ha att göra med efter jag såg den sinnesjukt dåliga Catwoman filmen med Halle Berry. Men är rätt säker på att Nolan kan göra nåt betydligt bättre med henne.


Kommentarer
Postat av: Tomas P

Fast Anne Hathaway som Catwoman... är inte det en lite väl ... tam... skådespelerska för att klara av en sådan roll? Beroende på hur Nolan vill ha rollen såklart..

2011-01-25 @ 11:39:36
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: Apn_

Hon är ju dessutom helt sämst... Jag tycker de kvinnliga rollsättningarna har varit ganska usla på de tidigare filmerna också.

2011-01-26 @ 11:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0