Up up and a way then!

Smallville måste jag säga är en riktigt urusel serie som har fått stålmannen att framstå som en riktig mes i mina ögon. Tyvärr så är de så pass att jag kollade igenom hela 6 säsonger innan jag tyckte att det var dags att lägga ner innan all min kärlek till stålmannen skulle försvinna från mig och förbli en tönt.
Men så seg som man är har jag nu insett att Smallville inte är en serie som vill följa orginall storyn bakom "Man of Steel" utan har gjort nåt eget och dragit ut på allt riktigt rejält!

Men nu efter 3 år har jag börjat kollat på Säsong 7 igen och det är fortfarande väldigt dåligt. Varenda säsong känns som som det är samma sak, en Clark Kent som måste ta reda på vem han är och vad hans öde är.
Och efter att ha sett den senaste Teaser Postern till sista säsongen känns de som jag måste bara hålla igen och fortsätta kolla bara för att se hur häftigt det kan komma sluta.

För som alla vet så är ju stålmannen pretty awesome!


Börjar bli dags att lära sig att flyga nu va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0