Mysfilm!

Det finns då filmer som man känner kan vara hur charmig och fantastisk som helst, och jag tror jag har hittat den film jag vill lägga mig ner vilken dag i veckan och bara skratta och må bra utav.
It´s Kind of a funny story, som handlar om Craig som har massa saker som snurrar runt i hans huvud och blir inlagd på en mentalklinik där han träffar en del andra besynliga människor som får han att inse att livet består av mer än bara konstiga tankar.
Zack Galifianakis(Hangover) som spelar en av patienterna är ju bara så jäkla go av sig, även om han är rätt lika i alla hans filmer så kan man inte annat än säga att den personligheten han ger oss går rakt ner i mig!

Checka in trailern och se den då den kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0