Im Back Baby!!

Nytt år nya tag, har haft min såkallad julsemester från denna blogg nu! Så tänkte väl börja skriva återigen om allt möjligt men som de flesta vet är det mest film occh spel som gäller!
Har dock lovat en kompis nu att försöka skriva lite mer om mitt vardagliga liv också men kommer inte bli så ofta!(tyvärr)

Har lovat mig själv att försöka blogga lite mer också,men då man är så fruktansvärd dålig på att skriva är de inte lätt!

Men tyvärr måste jag börja med två tråkiga nyheter , två älskade skådespelare har lämnat oss!
Vad alla redan vet så omkom Per Oscarsson i en brand tillsammans med sin fru på självaste nyårsafton. Själv minns man Per mest från Ronja Rövardotter som Borka som man såg flera gånger som liten.

Och Pete Postlethwaite som inte många kanske hört talas om,men kan nog garantera att ha sett i nån film.han omkom i söndags efter en lång strid mot cancer. Senast vi kunde se han var i Ben Afflecks fantastiska film The Town.


R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0