Den som väntar på nåt gott.....

Snart 4 år sen nån förstörde en av mina högtalare på syrrans 20 års fest. Sen dess har jag varit en tjurig liten pojke som har gillat läget med att ha en högtalare som låter som en skrikandes kvinna i en mörk gränd.
Men nu är de då äntligen dags, har hittad alla högtalare för att komplettera mitt sourround hemma i min lilla lägenhet.
Så nu börjar planerandet på placering och en massa kabellistor ska dras.
Men då det är klart kan jag återgå till att kunna avnjuta mitt filmtittande och spelandet till max igen!

Klipsch serien som snart är i min ägo!

Ge mig detta nu!

Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

"nån" :P

2011-01-11 @ 16:50:45
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0