Äckligt vackert!

Ramlade över två fantastika människor tidigare ikväll och jag måste säga att jag är helt förälskad. Det de båda kan skapa är nåt jag bara kan drömma om. Jag gråter verkligen av hur vackert det är!

Ena är Grzegorz Domaradzki från polen som precis lagt upp vol 2 av sitt Vector Movie Posters, och det är så fantastiskt vackert. Så osannolikt skillad i både illustrator och photoshop. Hade velat haft alla på min vägg just i denna stund!
-Vector Movie Poster 2

Och min andra favorit är Patrick Brown som är en otroligt duktig tecknare som i flesta fall använder speltema.Stämningen han får i sina teckningar är bara så roliga att kolla på.
Lägger upp två exemplar från de båda men gå gärna in på deras sida och kolla in resten av deras arbete.
-Deviant Art

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0