Tatto 2011?

Har varit grymt sugen att tatuera mig igen sen jag gjorde min första ynkliga när jag var 15,det är hela 10 år sen!
Men kan intala mig själv att jag har haft andra prioriteringar, som att fixa "det perfekta ljudet"(som Farbro Barbro brukade säga) och införskaffa alla filmer och spel.
Sen har det ju lite med att göra att det är så jäkla svårt att komma på vad det är man vill göra. Men sen kom chefen på det perfekta förslaget, eftersom han tyckte att jag var rätt nördig och allt sånt.Så yckte han att jag skulle göra en superhero sleeve. And I loved the idea!

Så nu blir de till att spara lite kach(Pengar) och leta fram vad det är jag vill ha på armen. Finns ju alldeles för många man vill ha med. Så alla superhjälte fantaster får gärna komma med tips och förslag.
La upp några enstaka karatärer jag är sugna att ha med,men den stora frågan är bara hur ska man bygga upp det?



Kommentarer
Postat av: Tomas P

vilken är den översta? deadpool?



ser ut som en skum mix av spawn och daredevil ^_^

2011-02-05 @ 11:51:14
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: Fiskn

Det är såklart deadpool tomas!=)

Spawn och daredevil är mycket löjligare!

2011-02-05 @ 12:01:17
Postat av: Malin Östlund

Alltså.. jag vet inte, men borde inte det där körkortet komma före en till tatuering ;)

2011-02-05 @ 12:12:26
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Johan P

Bra tänkt! Vräk på med Captain Marvel, Thunderbird och Super-Skrull vetja :)

2011-02-05 @ 13:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0