No Lois!

Det har varit väldigt mycket snack den senaste veckan angående vem som ska spela Lois Lane i kommande Stålmannen filmen, var snack om Kristen Stewart blivit erbjuden rollen vilket hade fått mig att vilja skjuta mig själv i huvudet om hon hade fått rollen, eftersom att i stort sett allt som kommer ur hennes mun är viskningar och pauser mitt i alla meningar.
Diane Kruger och Rosamon Pike var det också en del rykten om.

Men nu har det vissat sig att Kristen Stewart är uträknad tack och lov.Och sen är det så pass att Lois Lane inte kommer vara med alls i nästa film.Utan de som är kvar nu och slåss om den kvinnliga rollen slåss för att spela som en elak Kryptonian. Som vi inte alls vet vem det är.

Så vad säger detta om filmen i överlag. Att det skulle bli en "reboot" av hela serien visste vi redan. Men att inte ha med lois lane alls i filmen är nåt helt nytt. Stålmannen förknippar man lite med hur han personligen slits mellan sin kärlek till Lois och vara jordens beskyddare i hemlighet samtidigt. Så detta låter mycket intressant att de väljer nåt nytt och även om jag hade hoppats på en riktig uppföljare till den senaste filmen,pågrund av nyfikenheten till att få se hur Stålmannen hade ställt sig till att vara en far och se Lex Luthors nästa ondska tanke uppstå!

Men december 2012 får vi se vad Stålmannen kan komma att ge oss!

Aaaarrrrghhhh jag vill ju vara Lois Lane!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0