Söndags Rykten!

Jason Bourn är tillbaka nästa år, men inte är de Matt Damon som åter repriserar rollen inte. Snackat om dessa ständiga ersättare är ett mysterium för min del. Då Matt själv har sagt att han gärnar repriserar rollen som en sten tuffa spionen!
Var snack om att han själv hade tankar på att betala kalaset själv bara för att få göra samma roll igen.

Men men nu får vi se, snackat om att Jake Gyllenhall eller Garret Hedlund ska ta över, och jag skrattar ut högt när man nämner de båda. Jag förstår att man kanske vill ta en liten yngre skådespelare men vad fan! Själv hoppas jag på Damon igen, med en handling som kanske blir lite mer utanför alla dessa CIA miljöer. Hade kunnat nöjt mig med lite av ett Die Hard tema " At the wrong place at the wrong time".

Senaste rykterna med kommande Superman filmen med Zack Snyder bakom kamerian har dykt upp gällande den älskade Sagan om Ringen skådisen Viggo Mortensen som är aktuell för General Zod, inget spikat för stunden men han står överst på listan Snyder vill ha. Mortensen är just nu i förhandlingar om en roll i kommande Snow White & Huntsman. Även Kevin Costner är påtänkt som PA Kent.
I mina öron är detta filmgodis, då både Viggo och Kevin är riktigt bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0