Zombies....again!

Får be om ursäkt i förväg att det blivit en del Trailers på sistone,men eftersom man är den man är och bara vill dela med sig av det man älskar så får ni hålla till godo att det blir en del trailers och dylikt.
Denna trailer dök upp även den under dagen på ett spel som vi först fick se under första halvan av 2007, Dead Island heter det och är ennu ett Zombie hack´n slash spel.
Jag och några kompisar satt och prata för ett tag sen att zombies borde få vila lite,det har blivit alldeles för mycket de senaste åren. Känns som det var Dawn of the dead från 2004 som startade ett litet zombie maraton med massor av spel,filmer och även tv-serier.

Dead Island då,är ett spel i samma form som Left For Dead där man kan som 4 spelare gå runt på en paradise Ö som blivit infekterad av zombies. Skillnaden då på detta är att de blir lite mer handling och mer närgången strid, då vanliga skjut vapen knappt kommer finnas.

Men Checka in trailern själva nedanför, jag själv vart väldigt tagen av hur annorlunda den kändes och jag kan knappt bärga mig av att få se mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0