Marvel Vs Capcom 3!

Denna kväll har bestått av en jäkla massa action och gamerage med bröderna Aronsson i det efterlängtade Marvel Vs Capcom 3!
Det var verkligen ingen besvikelse ,gillar skarpt hur de tagit samma motor som Street Fighter 4 och pumpat in 32 karaktärer från både Marvel och Capcom!
Som jag sa det har osat hat i vardagsrummet som aldrig förr, handkontroller har varit nära på att flyga i väggen och fula ord har kommit som är väldigt starka för att ta upp här.
Men vi kör på för fulla muggar, dagens Dreamteam Deadpool,Captain America och Ironman trion som ser ut att vara här för att stanna!

För er som inte vet riktigt vad Marvel Vs Capcom är ,kan jag säga med snabba ord att det är karaktärer från Marvel universumet b.la Spider-man,Iron-man ,hulken m.m och Capcom Universumet där vi har karaktärer Chris från Resident Evil,Dante från Devil My Cry.

Marvel Vs Capcom ser ut att kunna bli den nya fight night nummer 1! Iallafall i mina och Mickes ögon, Magnus själv tror jag helst vill glömma detta spel väldigt fort!

Stars & Stripes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0