Gåtan?

Ryktas om att Joseph Gordon-Levitt är pågång med en roll i kommande Dark Knight Rises. Ja ja jag vet att det har blivit mycket snack om Batman på senaste tiden.Deal with it!
Tydligen hade Gordon-Levitt bett Nolan om en roll i hans kommande Batman film menas de spelade in Inception.
Dock är det inte officiellt om det blir så, men går redan massa rykten om att det kan komma bli självaste Riddler som kan tänkas dyka upp. Rykten säger även att han kan tänkas ta över Heath Ledgher roll Jokern, men då Nolan sagt att han inte kommer ta med denna karaktär eller "casta" om den för respekt för Heath så ser det mörkt ut för en återkomst för Jokern.


Så vad kan man tänkas tro om detta? Just nu ingenting, Nolan och Warner Brothers brukar kunna ha mungavlar på sig rätt länge när det gäller Batman filmerna. Men jag själv har inte nåt alls emot att slänga in The Riddler i kommande Batman.


Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Nämmen fisken, bloggar du? Hade jag ju inte en susning om :D

2011-02-04 @ 02:00:59
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Fiskn

Hehe försöker iallafall,men är så himla dålig på att skriva så det blir inte lika ofta som jag vill :P

2011-02-04 @ 10:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0