Faster = Årets sämsta film kanske?

Jag och en polare bestämde oss för att glo på en film häromdan och eftersom jag fick välja så tänkte jag mig att vi skulle kolla på nåt som kunde tänkas vara action/lätt tittat? Men vad vi fick var en film med otroligt tråkig dialog,väldigt dum handling och karaktärer som man knappt orkade lägga ner 10 sek för att bry sig om.

Faster handlar om Driver(Glömde säga hur jävulskt löjliga namn det förekommer i filmen ) som spelas av den gigantiska Dwayne"The Rock" Johnson. Som precis släppts ur fängelse efter att blivit ditsatt efter ett bankrån och är nu ute efter hämnd på de som satte dit han och mördade hans bror. Med sin rätt coola bil och fjutiga pistol drar han ut på ett "rampage" och dödar en efter en.Efter sig har han nog den löjligaste "hitman" i historien,och en drogad snut!

För det första kan man konstantera att detta är en film vars handling och karaktärer är nåt man inte lägger en enda tanke eller ork på under hela filmen. Tror de kallade filmen Faster pågrund av hur jävla snabbt allt går rakt genom hela filmen.
Johnson gjorde sig fan bättre iTooth Fairy än i denna film och de talar en hel del för hur uselt detta är.
Skulle jag säga nåt gott om denna film så är det Chevelle 1971 som han kör rakt genom filmen som är värt att kolla på. I mina ögon hade den mer handling och gjorde bättre ifrån sig än alla andra skådespelare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0