Dead space blir min död

Idag var den dagen jag tog mig själv i nacken och startade Dead Space 2 för första gången! Är väldigt olikt mig att inte sätta mig ner i soffan och köra igång direkt. Och jag måste säga att jag är fan en jävla vekling, direkt i menyerna var det så pass att jag knappt ville starta ett nytt spel.

Väl inne på första kapitlet hade jag hjärtat i halsgropen konstant. Var kolsvart överallt med konstiga ljud överallt och enda man hade var en liten fjantig ficklampa.
Körde endast ett kapitel sen tyckte jag att det räckte för idag, får se om man fortsätter imorgon.
Läste samtidigt idag att det är snack om en Dead Space film,vilket var rätt väntat för de skulle kunna bli en sån rysare om de får till samma stämning som i spelen. Och händer det så lovar jag er att Dead Space är nåt som kommer kunna bli min död i biosalongen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0