Let’s hug it out bitch!

Har nu legat hemma i soffan och vart dödssjuk i 5 dagar, men som tur var så hittade jag serien Entourage.Hade hört blandade kommentarer om denna serie så tog mig i kragen att köra på det endå.Vilket jag nu efteråt inte alls ångra. Drog hem alla 7 säsonger och nu efter 88 avsnitt och massa massa alvedon kan jag fan säga att detta är nog den skönaste serien jag sett, och kom ihåg att jag sa skönaste inte den bästa.

Alla har nog sett nåt avsnitt eller hört talas om Entourage vid de här laget så behöver nog inte gå in djupare på vad det handlar om! Men eftersom de finns en speciell karaktär i denna serie som får i stort sett alla att dö av skratt även personer med den tråkigaste humorn. Så måste jag bara nämna han!

Ariel "Ari" Gold, en helt underbar galen agent och att endast bara sitta och se alla hans sexuella trakasserier och förödmjukelser till hans anställda och i stort sett alla runt om han gör hans karaktär helt fantastisk och rolig att följa!

 

Så kände att jag måste  bara vissa er de 9 bästa scenerna med han!

Enjoy!

 

 


P.S Detta är mitt första inlägg så är lite ringrostig!

 


Kommentarer
Postat av: Wictoria

2010-10-29 @ 03:13:26
Postat av: Wictoria

Riktigt bra första inlägg må jag säga! Här är din första kommentar ;)

2010-10-29 @ 03:15:17
URL: http://misswictoria.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Riktigt bra första inlägg må jag säga! Här är din första kommentar ;)

2010-10-29 @ 03:15:39
URL: http://misswictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0