Wahlberg gör det igen!

Wahlberg gör det igen, och senaste kan vi alla konstatera att det inte gick så bra. För nu är han återigen redo att mantla en spelkaraktär vid namn Nathan Drake från Uncharted. Senast vart det ju Max Payne som blev en väldigt medioker och tråkig action film. Inte alls vad jag hade hoppats på från en spelserie som är bland det bästa jag har spelat. Nu var det ju inte bara Wahlberg som gjorde att filmen blev som den blev, det var både uselt manus och och regi.

Men för att återgå till det kommande projektet Uncharted tror jag att alla som spelat spelet håller med mig om att detta är en rent av idiotiskt casting från alla inblandade.Jag själv kan inte se Wahlberg med sitt stensikte och stela skådespel kunna ge oss en charmig, sarkastisk och avslappnad Nathan Drake.
Hur kommer det sig att folket i hollywood bara ska gå efter vad en skådespelare har för status och om man har arbetat ihop tidigare eller inte. Nu vet vi ju alla att det handlar om pengar i slutändan. Men varför inte bara försöka leta efter nån som kan efterlikna och ge karaktären samma personlighet. För att ge fansen lite av en känsla från spelets karaktärer.

Och där kommer just Jensen Ackles(Supernatural) in i bilden, en skådespelare som skulle kunna bli en perfekt Drake inte bara i utseendet, men han har också de den där  sarkasmen och kroppsspråket som Drake har i spelet! Nathan Fillion(Firefly) likadant,som sagt det finns betydligt fler och duktigare där ute som kan göra detta. Så för oss som älskar de båda spelen och vill se en film som vi kan bygga upp våra förhoppningar om, så är inte detta en bra början!

Så?

Eller?

Som?


Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Tomas P

Men Dean såklart!!

2010-11-30 @ 23:24:48
URL: http://lopec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0