Men....

Nej nej och åter nej! Hoppas då verkligen inte att detta är sant! Läste precis att Ian McKellen EJ är kontrakterad till den kommande filmatiseringen av "The Hobbit" som nu äntligen fått Grönt ljus från filmbolaget efter en massa problem, och att självaste Peter Jackson står bakom kameran igen är i stort sett  en våt dröm till alla oss "Lord of the Ring" älskare.
Men som sagt jag hoppas verkligen att detta bara är ett rykte och att de redan nu sitter i förhandlingar, för jag vill.... eller nej jag måste få se Ian Mckellen spela Gandalf igen, för den roll han gjorde i alla tre filmer var helt fantastiskt, från första scen till sista! Ärligt så var de nog den enda karaktären i hela trilogin som var perfekt rollbesatt.

Har väldigt svårt att tro att Peter själv skulle kunna låta en annan skådespelare ta över rollen som Gandalf även om filmbolaget skulle insistera på det.
Så inom de närmsta veckor vill jag se en utannonsering där Ian McKellen har skrivit på för båda filmerna! Sen är de bara att vänta december 2012 och 2013!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0