Hit Girl!

Tog mig i kragen och glodde på Kick-Ass ikväll, måste varit 4:e eller 5:e gången jag såg den nu! Och den briljerar fortfarande lika mycket som första gången jag såg den!
En film som har allt man behöver,sköna karaktärer med massa svart humor och helt galna scener!Men det är nog relationen mellan Big Daddy (Nicolas Cage) och Hit Girl (Chloe Moretz) som är lite av de humoristiska med filmen,det tar verkligen filmrelationer mellan far och dotter till en helt annan nivå!

Och en film som har en 11 åring liten tjej som går runt och svär(You just contact the mayor's office. He has a special signal he shines in the sky; it's in the shape of a giant cock)och mördar flera dussin folk var inte så populärt hos de flesta filmbolag!
Så jag ger all min beröm till Matthew Vaughn( Regissören) som verkligen stog emot alla idioter på filmbolagen och hittade annat folk som ville finansiera hela projektet! För denna film hade inte varit den den är idag,trogen till serietidningen och allt utan han!
Ger er en helt fantastisk scen ur filmen som jag får gåshud av varenda gång! Bland den häftigaste scen jag sett!
(Spoiler!!!)

Lyssna även på musiken som också är bland den bästa orkester theme jag hört!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0