Dagens kanon och kalkon!

Kalkon.
Som vi alla vet, eller de flesta som är intresserade av film att de är pågång en ny Superman film med regissören  Zack Snyder(300,Watchmen) bakom kameran som bådar väldigt gott i mina ögon.
Men då kalkonen är nåt helt annat än vem som står bakom kameran har de visats sig att de senaste ryktena är  att Dwayne"The Rock"Johnson (Scorpion King,Tooth Fairy) och John Cena(The Marine) är aktuella att spela Clark"Superman" Kent!
Inget illa menat mot Dwayne som skådespelare, han har visat att han kan hantera både seriösa och oseriösa roller. Men att spela en oskyldig Clark Kent och en benhård Superman har jag väldigt svårt att se framför mig att han kan prestera bra. Sen John Cena ska vi inte ens gå in på, de är helt oacceptabelt punkt slut.
Men om 2 år får vi se vem som får ta på sig trikåerna och rädda världen!
Jag hade ju hoppats på Brandon Routh ,som senast gestaltade "The Man of Steel" skulle få förtroendet igen,men icke!

Så är detta nåt ni kan se göra en bra Superman ifrån sig?





Kanon.

Och då till dagens kanon! Är inte riktigt en överraskning för mig men vart väldans glad av det iallafall!
En ny Arkiv-X film är på gång, och återigen med den helt lysande David Duchovny som Special Agent Fox Mulder i en av rollerna. Dock så återstår de att se hur de blir med hans partner Dana Scully som spelas av den väldigt korta(1,57) brittiska skådespelerskan Gillian Andersson, eftersom hon sa efter den senaste filmen att hon var tveksam till att göra fler film överhuvudtaget pågrund av familj etc. Men i mina ögon så är de bra sålänge Duchovny är med då är de bara att köra, det finns ju några avsnitt i själva serien, där vi endast får följa Mulder på olika fall och de är riktigt underhållande att hänga med i hans sarkastiska skämt och klipska hjärna. 
Nu var de ju så att den senaste filmen inte vart så bra som jag hade hoppats,men att få se de båda på bioduken efter närmare 8 år efter att serien avslutats gjorde de hela väldigt magiskt!
Så ge oss fler filmer om serien som var och fortfarande är den bästa tv-serien som har sänds i tv i mina ögon iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0