Topp 50 bästa filmscener #4

Heath Ledger som Jokern, första gången man fick höra det kommer jag ihåg hur man nästan skrattade åt tanken och tänkte att det kommer aldrig bli bra, för mig var han en skådespelare som fortfarande var påväg uppåt. Men fyfan vilken käftsmäll i pungen man åkte på, för han leverade verkligennåt man aldrig kommer glömma.
I Dark Knight kan man verkligen se hur han hade kunnat bli lika stor som Al Pacino m.m
Och här är scenen jag tror jag kommer minnas mest med honom. R.I.P Heath!


Kommentarer
Postat av: va!?

Käftsmäll i pungen!? 1, käft smäll?! KÄFT?! är inte det munnen!? 2, I pungen!? hur täntke du där!? ska man då stoppa in handen i pungen och sen slå pungen innifrån!? Hum... annars väldigt söt blogg..

2010-12-21 @ 15:40:36
Postat av: Danne

käftsmäll i pungen?! 1.käftsmäll(google)2.Ett käftslag men riktat mot pungen! Om du aldrig hört uttrycket käftsmäll är det nog dags=)

2010-12-21 @ 15:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0