Persbrandt blir Beorn i The Hobbit!

Nu är det klart vilken karaktär Mikael Persbrandt ska spela i den kommande The Hobbit. Den stora och kraftiga Beorn som i boken beskrivs som en skinnbytare. Som kan anta skepnaden som en stor svart björn.Och är bosatt mellan mörkmården och de dimmiga bergen.

Jag är själv fortfarande väldigt skeptisk till att Persbrandt ska vara med i en sån pass stor film. Eftersom i mina ögon han varken kan agera då han i alla svenska filmer är så jävla stel och kan knappt få ut sig ett ord utan att anstränga hela kroppen. Plus att med en värdelös engelska gör inte mitt hopp större. Men Peter Jackson själv har sagt att efter han hade sett Mikael provspela för rollen så visste han direkt att han skulle passa som Beorn. Och Jackson vet nog vad det är han vill ha. Så får hoppas han kan förbättra Persbrandt agerande till att börja med så kan det nog bli bra.

 Är också klart att Cate Blanchett återkommer i de två The Hobbit filmer som Galadriel,och det gillas skarpt!

 Persbrandt upp i dagen....eller?


Kommentarer
Postat av: Malin Östlund

Jag hoppas att du besöker min blogg med ;D Hur går det med körkortet! SNart jul :D

2010-12-08 @ 23:26:54
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Jessica

du får ju gärna höra av dig faktiskt, har försökt nå dig överallt typ. vill veta hur det går nu.

2010-12-09 @ 16:03:10
Postat av: anna

tror han kommer fixa det bra! :D

2010-12-10 @ 20:25:23
URL: http://ahas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0