Hur Hur eller...Va?

Jag vet inte, men på nåt sätt har jag lyckats kladdat ner mig i Stargate SG1. Och jag vet inte hur, var så jävla anti denna serie i hela 10 år som den pågick. Var i stort sett jag och vän som totallt vägrade se denna urusla serie med Richard Dean(McGyver) Anderson i huvudrollen.
Men efter i snart 12 år har jag börjat dragit mig igenom säsong för säsong och jag håller fast vid vad jag tycker. Detta är en urusel serie med urusla skådespelare och dialog. Har gått över från att börja kollat seriöst till att ha det som en middags underhållning. Fast så fort man ätit färdigt blir de total ignorans och se vad som händer i data världen istället.
Äntligen har jag fått ur mig detta hat och det finns mer att skriva men tänker inte ödsla mer tid på denna serie, iallafall inte här på bloggen. Punkt slut

P.S Kommer jävlas med att kolla igenom alla 10 säsonger bara för att hoppas, och det sitter jäkligt djupt inne men jag hoppas att de kan bli bättre.

I mean....REALLY!?

Kommentarer
Postat av: Tomas P

aaaaahhh... sminket sitter perfekt på den mannen!

2010-12-13 @ 00:22:23
URL: http://lopec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0