Daniel din jävla idiot!

Förstår verkligen inte, varenda morgon är det ett hemskt ljud som börjar låta som får mig ur den fantastiska idyl jag befinner mig i och vill dra mig ut i den hemska kylan  utanför min varma grotta under täcket.
Är i stort sett lika trött varenda morgon vare sig jag börjar sent eller tidigt, kan det ha med nåt att man utnyttjar 5-6 timmar sömn då man borde ha minst 8 timmar. Men i mitt fall behöver jag minst 10 timmar för att bli tillräckligt tillfredställd. Slår aldrig fel att varenda morgon ångrar man sig att man inte planerade natten lite bättre.

But NO! här sitter man läser om filmvärlden och lyssnar på musik. Blickar bort mot sängen och den ser ju väldigt lockande ut. Men tydligen finns de så mycket annat man bara måste göra.Då det jag gillar mest att göra är endast 2 meter ifrån mig.
Har hittat en ny applikation till telefon som ska känna av då jag är i lätt sömn och ska låta alarmet stara runt den tiden jag ställt larmet på. Så dags att ge det ett försök och se om det kan göra mig till en riktig människa på morgonen. Ska bara kolla på en grej först...

Nåja, Det är ju bögarnas fel!

Kommentarer
Postat av: Agge

Hörru! Den applikationen vill jag med ha! Vad heter den?

2010-12-10 @ 01:53:17
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0