Blond och blixter!

Då har den kommit! Trailern till den kommande Thor filmen, och jag måste säga att jag vet inte vad jag ska tro eller tycka om den såhär långt. Första bilderna jag såg trodde jag att detta skulle bli i en klass av Ghost Rider och Daredevil. Men efter trailern har det stigit lite, men bara lite. Skådespelarna känns inte lika vas som i Ironman filmerna och hulken(Om vi räknar bort Liv Tyler). Vi har den relativt okända Chris Hemsworth som gestaltar den mäktiga guden Thor, en Anthony Hopkins som känns som han inte har mycket mer att komma med. Rene Russo som aldrig varit den där riktiga A skådisen i mina ögon. Dock så har vi Natalie Portman som alltid presterar(förutom i Star wars filmerna!).
Men jag ska inte döma ut denna film redan nu, de är ju trots allt en av de filmer jag ser fram emot mest till nästa sommar. Så efter en dryga 2 timmars bio upplevelse hoppas jag att jag fick en käftsmäll och hade totallt fel!

Checka in trailern på länken nedanföroch avgör själv!

http://www.superherohype.com/news/articles/112106-the-thor-trailer-is-here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0